När ett 0900 VOIP-nummer är den bästa lösningen

Om ditt företag har en helpdesk och du vill garantera bästa möjliga service samtidigt som du skapar en sund ekonomisk situation för ditt företag, är ett 0900-nummer via en VOIP-lösning från Belfabriek det rätta valet. Belfabriek hjälper dig och ditt företag att professionalisera din helpdesk, inklusive registrering hos Konsument- och marknadsmyndigheten. Med Belfabrieks 0900-nummer kan du själv bestämma vilket belopp kunder ska betala för att ringa, vilket ger dig direkt kontroll över intäkterna via dessa servicenummer.
Den bästa möjliga servicen med ett 0900 VOIP-nummer från Belfabriek
En helpdesk och ett tillhörande servicenummer via VOIP handlar inte bara om att tjäna pengar, utan också om att erbjuda bästa möjliga service till alla dina kunder. Med ett 0900-nummer från Belfabriek får du för en fast månadskostnad tillgång till alla funktioner och möjligheter som en VOIP-lösning erbjuder. Vidarekoppling eller ändring av numrets slutdestination kan enkelt göras via Belfabrieks app, så att du enkelt kan hålla dina linjer tillgängliga dygnet runt. Det finns också möjlighet att spela in samtal, så att avtal kan ingås via telefon. För att minimera väntetider och betjäna kunder så snabbt som möjligt kan menyval ställas in.
En hostad VOIP-lösning med 0900-nummer gör distansarbete enklare
Ett 0900-nummer är mycket enkelt att ansöka om och kan vara fullt operativt inom några veckor. Allt fler företag väljer att låta medarbetare arbeta hemifrån, eftersom detta ofta är mycket billigare och av många upplevs som positivt. En hostad VOIP-lösning med ett 0900-nummer är den perfekta lösningen för detta, eftersom det inte krävs någon fysisk telefonväxel på företaget. Vid hostad VOIP hanterar Belfabriek telefonväxeln online från molnet. Detta gör det ännu enklare att låta medarbetare arbeta hemifrån.