Hur ställer jag in Call Recording?

Att spela in alla samtal som går via ditt servicenummer: tack vare vårt Interactive Voice Response-system (IVR) är det möjligt. Detta har många fördelar. Du kan till exempel använda inspelningarna som bevis på transaktioner, som en minnesanteckning vid loggning av samtalet eller som underlag för utvecklingssamtal.
Det är inte konstigt att många nummerinnehavare är intresserade av denna nya funktion från Belfabriek. Men hur ställer du in call-recording egentligen?
Vi förklarar det nedan.
Aktivera Call Recording
Det första steget för att dra nytta av Call Recording är att aktivera denna funktion. Det gör du genom att i Min Belfabriek klicka på Call Recording och Inställningar. Därefter kan du välja hur länge du vill spara inspelade samtal:
- 1 dag: perfekt för den som vill testa denna funktion;
- 1 vecka: för den som inte kan lyssna och utvärdera samtal varje dag;
- 1 månad: detta professionella alternativ är idealiskt för företag som vill göra stickprov för utvecklingssamtal eller hantera klagomål om specifika samtal.
Efter att du har klickat på Spara aktiveras call recording inom en arbetsdag, och därefter spelas alla inkommande samtal in automatiskt.
Lyssna på inspelningar
För att lyssna på de inspelade samtalen klickar du i Min Belfabriek på Call Recording och sedan på Spela upp. Därefter hittar du de ohörda samtalen i fetstil, liknande inkorgen för din e-post. På så sätt ser du direkt vilka samtal som är nya och vilka du redan har lyssnat på. Markera viktiga samtal med en stjärna för att enkelt hitta dem senare.
Du kan också med ett klick ladda ner en inspelning till din egen dator.
Dra nytta av denna unika funktion idag
Fördelarna med Call Recording är tydliga. Belfabriek ger dig möjlighet att aktivera denna unika funktion direkt. Så vad väntar du på? Klicka på Call Recording i Min Belfabriek för att börja spela in och spara dina samtal. Har du några frågor svarar vi gärna på dem på 0800–BELFABRIEK (0800–235 3227).