Registrera dina egna 010/020- och lokala nummer direkt online!
"Samtalet kan komma att spelas in för att säkerställa kvaliteten på vår service." Den som ringer till ett företagsnummer får regelbundet höra ett liknande meddelande. Chansen är stor att dessa nummer är värd för Belfabriek.
Du kan också använda funktionen för samtalsinspelning för ditt företagstelefonnummer. Med denna funktion gör du automatiskt inspelningar av alla inkommande telefonsamtal. Belfabriek lagrar ljudfilerna säkert i molnet.
Via din instrumentpanel har du direkt tillgång till inspelningarna i ett tydligt gränssnitt !
Att spela in telefonsamtal ger inte bara backup och bevis, utan är också ett användbart verktyg för att förbättra din service.
Välj inspelningar efter datum eller nummer och lyssna på samtalen online. Du kan omedelbart se vilka samtal du redan har lyssnat på. Du kan markera viktiga samtal med en stjärna eller ladda ner dem till din dator.
Fungerar dina kollegor eller ditt externa callcenter som de ska? Du kan höra det i inspelningarna av de inspelade telefonsamtalen.
Denna funktion är så mångsidig att nästan alla organisationer kan tänka sig en tillämpning för den. Teamledare på callcenter använder ljudinspelningar under möten om framsteg. Medarbetarna loggar själva sin biljett i slutet av ett samtal i lugn och ro och lyssnar tillbaka på inspelningarna vid behov.
Samtalsinspelningar används också ofta som bevis för transaktioner eller för att kontrollera att förfarandena följs!
Ja, om samtalet har spelats in och sparats. Det är (naturligtvis) inte möjligt att spela in ett samtal i efterhand.
Det beror på den lagringsperiod som du har ställt in: 1 dag, 1 vecka eller 1 månad.
Skaffa ett nytt telefonnummer från Belfabriek eller överför ditt nuvarande nummer till oss så aktiverar vi samtalsinspelning åt dig. Du kan också överföra vissa av dina samtal från din nuvarande leverantör till oss så spelar vi bara in dessa samtal.
Enligt dataskyddslagen är detta inte nödvändigt så länge du är med i samtalet och gör en förhandsannonsering som Vi spelar in detta samtal i utbildningssyfte.
Om den här funktionen inte redan är aktiverad kan du själv aktivera den i din app, liksom hur länge du vill behålla samtalen.
Ja, vi spelar in både den som ringer och den uppringda parten och visar dem i 1 ljudfil. Så du hör båda parterna.
Nej, det finns tillräckligt med lagringsutrymme för att spela in ett långt samtal eller för att skapa en podcast, till exempel om du vill spela in ett samtal till ett telefonnummer. Se bara till att du får tillstånd i förväg så att du kan dela samtalet som en podcast på webben av integritetsskäl.
Nej, du behöver inte använda några andra appar eller ha en mikrofon nära telefonen för att spela in samtal.