Registrera dina egna 010/020- och lokala nummer direkt online!
Som kund hos Belfabriek får du tillgång till många praktiska telefonifunktioner. Detta gör det möjligt att ditt telefonnummer växer med din organisation.
För de flesta Belfabrik-kunder räcker standardfunktionerna, men varje organisation är förstås unik. Tack vare vårt IVR-system kan vi bygga skräddarsydda funktioner för alla.
Vi hjälper också många organisationer som själva började bygga på telefoniplattformar som Twillio, men som fastnade i slutändan eller tycker att underhållet är för mycket (eller de skyhöga priserna för support).
Om du saknar en funktion kan Belfabriek skräddarsy den åt dig. Vårt programmeringsteam har redan byggt flera unika funktioner för kunder på vår IVR-plattform.
Det finns inga gränser för vad ett IVR-system kan göra: det är mycket mer flexibelt och omfattande än en telefonväxel. Om du kommer på det, programmerar vi det åt dig till ett konkurrenskraftigt pris.
Incidenter kan inträffa och ofta vill de som ringer bara veta om du redan är medveten om ett befintligt problem. De vill också få bekräftelse på att ni arbetar med att lösa incidenten. I sådana fall är en automatiserad incidentlinje en bra lösning. Du spelar in ett meddelande en gång och efter att ha lyssnat på det kan de som ringer bestämma om de vill avsluta samtalet eller prata med en anställd.
Att ge information via telefon är kärnverksamheten för många av våra kunder. Men ofta uppskattar de som ringer en skriftlig bekräftelse. Detta kan till exempel göras genom att skicka ett SMS efter samtalet med en bekräftelse eller ytterligare information. Med en länk mellan din databas och vår plattform är detta mycket enkelt.
Genom att på ett smart sätt kombinera ett telefonnummer med ett IVR-system som är kopplat till en databas kan ett kreditkortsföretags kunder själva aktivera sitt kreditkort, dag och natt.
Låt dina kunder köpa dina produkter eller tjänster 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Med en unik kundkod och artikelkoder kan de göra beställningar via telefon.
Hur mycket energi har du förbrukat i år? En fråga som mätaravläsare från ett energibolag inte längre behöver ställa tack vare kopplingen mellan servicenummeret och bolagets databas. Du anger helt enkelt själv mätaravläsningen via telefon.
Det är ofta viktigt att snabbt kunna ringa upp flera personer samtidigt. Med ett automatiserat anropssystem har du till exempel rätt personer på rätt plats vid rätt tidpunkt i nödsituationer.
Förutom att se banksaldon online är det också bekvämt för kunderna att kunna ringa upp sina banksaldon via bankens servicenummer och ett säkert system.
Som du kan se i exemplen ovan är möjligheterna oändliga. Vilken typ av telefonfunktionalitet skulle du vilja erbjuda dina uppringare? Presentera oss din idé så programmerar vi den!