Registrera dina egna 010/020- och lokala nummer direkt online!
Logiken är enkel: om du gör det lättare för befintliga eller potentiella kunder att kontakta ditt företag kommer du att prata med dem oftare och i slutändan öka din försäljning.
För allt fler företag är det bästa sättet att uppnå detta att förbättra sin tillgänglighet per telefon. Vilka möjligheter har företagen egentligen för detta?
Att förbättra din tillgänglighet börjar med ett professionellt servicenummer. Inte ett lokalt telefonnummer som kan skrämma bort kunder från andra regioner, utan ett nationellt och igenkännbart telefonnummer.
Med ett gratisnummer eller ett premiumnummer gör du ett gott intryck och ditt företag skiljer sig från konkurrenterna. Registrera ditt eget, lätt att komma ihåg, gratisnummer eller premiumnummer i CallFactory och dra nytta av ett antal värdefulla extrafunktioner.
Optimera din tillgänglighet
Det räcker inte att bara registrera och inrätta ett sådant telefonnummer.
Skulle du inte vilja veta hur kunderna upplever din förbättrade tillgänglighet? Är du lätt tillgänglig? Får kunderna snabbare svar på sina frågor och löser de sina problem snabbare? Det är viktiga parametrar för att mäta din framgång.
När du registrerar ett servicenummer i CallFactory kan du med hjälp av ett antal praktiska extrafunktioner få en inblick i svaren på dessa och andra frågor.
I resten av den här artikeln kommer vi att diskutera några av dessa funktioner:
Med hjälp av en virtuell receptionist kan du få de som ringer att komma i kontakt med rätt person i din organisation mycket snabbare. Detta sparar tid för dina anställda, eftersom de inte längre behöver vidarekoppla samtal manuellt, och det är trevligt för dina samtalsdeltagare, eftersom deras frågor besvaras snabbare.
Med postnummer- eller områdesnummerdirigering kan du vidarekoppla uppringare till rätt nummer eller till rätt kollega inom din organisation, baserat på uppringarens postnummer eller områdesnummer. Detta är en oumbärlig funktion för företag med flera olika platser.
Med Voice2email får de som ringer möjlighet att lämna ett meddelande, som du får som en ljudfil via e-post. På så sätt kan du behandla och besvara samtalet vid en tidpunkt som passar dig.
Spåra din samtalsstatistik online och i realtid: se hur många samtal du får via ditt servicenummer och hur länge de i genomsnitt varar. Ta reda på vilka de mest hektiska veckodagarna är och vilka tider på dagen du får flest samtal. Detta kraftfulla men lättanvända system gör det möjligt för dig att fatta strategiska beslut för din organisation.
Dessa funktioner gör upplevelsen trevligare för båda parter. Den som ringer får omedelbar hjälp och din organisation arbetar effektivare.
Du kommer sannolikt att upptäcka att du kan hantera många fler kundkontakter per dag med samma antal anställda utan att de upplever ett ökat arbetstryck.
Kostnadsfria extrafunktioner
Eftersom dessa extra funktioner är så oerhört viktiga för att ditt servicenummer ska fungera optimalt erbjuder CallFactory dig alla dessa funktioner som en del av vårt standardabonnemang.
På vår jämförelsesida för servicenummertyper kan du se exakt vad som ingår i en CallFactory-prenumeration.
För att verkligen utnyttja alla dessa funktioner optimalt krävs det att du tänker igenom hur ditt servicenummer är konfigurerat. Som kund hos CallFactory kan du räkna med vår expertis även på detta område. Våra experter hjälper dig att komma igång med att förbättra din tillgänglighet.
Börja redan idag genom att registrera ditt eget nya gratisnummer eller premiumnummer, eller kontakta oss.