Registrera dina egna 010/020- och lokala nummer direkt online!
Få ut det mesta av din kundkontakt. Här hittar du tips, tricks och de senaste nyheterna.
Telefonkontakt är en av de mest effektiva kanalerna för att attrahera och behålla kunder. För företag som tar sin telefonverksamhet på allvar är ett servicenummer ett måste. Men det slutar inte där.
Grattis, du har just registrerat ditt gratisnummer eller premiumnummer och är nu den stolta ägaren av ditt eget servicenummer! Men vad händer nu? Vad händer om linjen är upptagen?
Att en perfekt ordnad kundkontakt omedelbart kan leda till högre omsättning är inget nytt. Men hur kan du mäta kvaliteten på din kundkontakt? Och hur kan du förbättra den?
Effektiv kundservice handlar lika mycket om hur du säger saker som om vad du säger. I slutet av telefonsamtalet vill du att dina kunder ska känna att de har fått hjälp och att de har blivit väl betjänade.
Logiken är enkel: om du gör det lättare för befintliga eller potentiella kunder att kontakta ditt företag kommer du att prata med dem oftare och i slutändan öka din försäljning.